Arghhhhh.... geramnya ada tensen ada.. suma ada..
Alkisahnya minggu ni aku tersangat la sibuk.. opss bulan ni kot.. tapi minggu ni aku kena g sabah n sarawak.. sian bini aku kena tinggal lagi.. huk huk.. apa nak buat.. skang ni xde staf lain yg leh wat equipment ni, abg sorang je.. nanti balik abg nak train staf lain supaya pas ni bukan abg sorang je yg kena g out stesen.. dah la time besday ye tak.. xpe-xpe taun depan abg akan pastikan kita sambut sama2.. ehee..
ok skang ni aku da kat kuching baru lah leh idup.. semalam kat serian tu langsung boring.. xde pape.. nak makan pun susah.. kira bandar kota tinggi tu lagi best la.. hotel pun ada satu je.. nasib ada kosong lagi klu tak tak tau la camne.. tu pun xde bintang kot.. toilet hancusss... huuu.. kompem tak nak dok hotel sana lagi.. perjalanan dr kuching ke serian tu dalam sejam jugak la.. nasib la dr epot tu si mr branden nak pick up aku dgn triton dia g serian.. klu tak jenuh gak aku nk g sana.. mr branden ni kira cam dealer kitaorang la.. dia yg wat sales tuk equipment tu.. aku baru tau dia da ada sales kat 5 tempat.. mampossss... ni baru ke 3.. lagi 2 aku tak tau kat mana.. yg 1st masa kat kk aritu.. da setel da.. skang kat serian.. lusa kat labuan lak.. maknanya ada lagi 2.. huuu.. maksudnya nanti ada os lagi la ni.. tunggu je laaa...
klu kuching ni da biasa da.. selalu gak la g sini.. tp xsempat la nak beli belah.. sampai kuching pun da nak magrib.. huu sok plak ada keja pastu tgh ari kang da nak g kk lak.. malam br g labuan.. [tgh stress sbb nekad je ni.. kat labuan ntah ada hotel lagi ke tak.. td kol suma da penuh..] ishhh...
ok la sebenarnya da boring tak tau nak wat apa kat hotel ni.. hee so alang2 tak lama lagi nak masuk da bulan ramadhan ni.. selamat menyambut bulan ramadhan almubarak.. kita berjumpa lagi..
Sekian..
Alkisahnya minggu ni aku tersangat la sibuk.. opss bulan ni kot.. tapi minggu ni aku kena g sabah n sarawak.. sian bini aku kena tinggal lagi.. huk huk.. apa nak buat.. skang ni xde staf lain yg leh wat equipment ni, abg sorang je.. nanti balik abg nak train staf lain supaya pas ni bukan abg sorang je yg kena g out stesen.. dah la time besday ye tak.. xpe-xpe taun depan abg akan pastikan kita sambut sama2.. ehee..
ok skang ni aku da kat kuching baru lah leh idup.. semalam kat serian tu langsung boring.. xde pape.. nak makan pun susah.. kira bandar kota tinggi tu lagi best la.. hotel pun ada satu je.. nasib ada kosong lagi klu tak tak tau la camne.. tu pun xde bintang kot.. toilet hancusss... huuu.. kompem tak nak dok hotel sana lagi.. perjalanan dr kuching ke serian tu dalam sejam jugak la.. nasib la dr epot tu si mr branden nak pick up aku dgn triton dia g serian.. klu tak jenuh gak aku nk g sana.. mr branden ni kira cam dealer kitaorang la.. dia yg wat sales tuk equipment tu.. aku baru tau dia da ada sales kat 5 tempat.. mampossss... ni baru ke 3.. lagi 2 aku tak tau kat mana.. yg 1st masa kat kk aritu.. da setel da.. skang kat serian.. lusa kat labuan lak.. maknanya ada lagi 2.. huuu.. maksudnya nanti ada os lagi la ni.. tunggu je laaa...
klu kuching ni da biasa da.. selalu gak la g sini.. tp xsempat la nak beli belah.. sampai kuching pun da nak magrib.. huu sok plak ada keja pastu tgh ari kang da nak g kk lak.. malam br g labuan.. [tgh stress sbb nekad je ni.. kat labuan ntah ada hotel lagi ke tak.. td kol suma da penuh..] ishhh...
ok la sebenarnya da boring tak tau nak wat apa kat hotel ni.. hee so alang2 tak lama lagi nak masuk da bulan ramadhan ni.. selamat menyambut bulan ramadhan almubarak.. kita berjumpa lagi..
Sekian..
No comments:
Post a Comment