Perghhh... Da berabuk da kat sini.. Sampai aku pun da lupa password.. Hahaha.. Okehh oleh sebab aku ada satu hari lebih masa yang terbuang kat Labuan ni aku pun cuba la belajar edit mengedit ni.. Saja tuk mengisi masa yang saaaangggatttt lapang..
Oleh sebab kat laptop aku ni xde gambo orang lain yang ada tuk jadi bahan experimen so gambo isteri aku la mangsanya.. ehehe
Dia lagi.. hhee..
Dan lagi..

Jiwang ke..
Layan blues..
Mr korn pun ada
En alisadikin
Yang ni da jadi cover fb aku.. Oke klu bini aku cakap xlawa jugak tak tau la.. Hehe logikla baru nak mula2 kan..
Yang giler tension dan boring.. P/S : Tu la cip sapa suh anto lama2 kan da boring sorang2 kat sini..
Yang giler tension dan boring.. P/S : Tu la cip sapa suh anto lama2 kan da boring sorang2 kat sini..
No comments:
Post a Comment