terharu giler aku bila baca page dia tu tuk aku.. ahahaha...
yep.. yep.. kami tidak ada pape hubungan spesel pun.. kami kawan.. dia pun da macam akak aku jugak da.. dulu aku mana ada sangat kawan2 pompuan ni.. sebelom kenal cik nulin.. ehee.. so banyak la tanya pendapat akak aku soang ni.. banyak la cite2 semuanya pakai YM je.. banyak la cite2 suka ke sedih ke.. tak kan la aku leh lupa.. apa la ko ni anuy..
-camne ko kenal??
bagus soklan tu.. aku pun xingat da.. tapi pokok pangkalnya kat GPMS tu laa.. masa kat ledang.. kannnnn...
so bila dia cite kat blog dia tu.. huuu.. terharu den..

sempena besday dia ari sabtu ni..
Hehee.. hepi besday.. semoga di limpah ruahkan rezeki.. di panjangkan usia.. sentiasa nampak muda.. n semoga hepi-hepi selalu..
thanks pengat.. dah nangis dah tau aku..uwaaaaa!!!! siot la ko nih!!!!
ReplyDelete