Wednesday, May 26, 2010

404ever..

yepp.. sedar2 da nak check out da aku dgn umah yang banyak meninggalkan kenangan aku dgn member2 aku.. oleh yang demikian aku tgk2 la balik album2 yang lama2 tu.. skang ni pun aku tgh sibuk nak kemas2 barang2 aku.. xsangka lak banyak tul.. wat slow2 je.. nak check in umah lain lak.. kat amanputra sana tu.. ehee..

so ni la antara gambo2 yg aku rasa leh upload.. banyak sangat gambo yg tak pakai baju.. tuk aku layan sorang2 suda.. ehh.. ngan cik nulin jugak kot nanti.. ahaha..



ni aku da campur2 kan da... yang lain2 kat album facebook aku tu..

No comments:

Post a Comment