Wednesday, January 7, 2009

suatu masa dulu..


aku dengan adik aku..
masa ni kalau tak silap darjah satu rasanya.. ahaha..

ermm.. aku da tak ingat umo aku masa ni.. tapi masa ni aku
p rombongan.. ntah ke mana ntah budak2 ni skang yer..

en pojan.. kawan aku masa sekolah..

poyo giler.. aku join sketsa..

aku darjah 6.. siut jer cikgu jamal.. ada ker dia cakap ada
orang pegang telinga aku masa ni.. cess.. hampehh!!

tingkatan 3.. pasni aku nak pindah sekolah pulak..
aku nak p sekolah teknik jb..


kadang-kadang kelakar pulak aku tengok gambo lama ni.. teringat zaman-zaman kanak-kanak..
macam-macam kenangan.. budak-budak ni pun ntah ke mana ntah..
ada yg da kawin pun ada..
cinta monyet.. ?? ehehe... biasa la... budak-budak la katakan..
apa yang tahu masa tu kan..

No comments:

Post a Comment