aku dengan adik aku..
masa ni kalau tak silap darjah satu rasanya.. ahaha..
p rombongan.. ntah ke mana ntah budak2 ni skang yer..
orang pegang telinga aku masa ni.. cess.. hampehh!!
aku nak p sekolah teknik jb..
kadang-kadang kelakar pulak aku tengok gambo lama ni.. teringat zaman-zaman kanak-kanak..
macam-macam kenangan.. budak-budak ni pun ntah ke mana ntah..
ada yg da kawin pun ada..
cinta monyet.. ?? ehehe... biasa la... budak-budak la katakan..
apa yang tahu masa tu kan..
macam-macam kenangan.. budak-budak ni pun ntah ke mana ntah..
ada yg da kawin pun ada..
cinta monyet.. ?? ehehe... biasa la... budak-budak la katakan..
apa yang tahu masa tu kan..
No comments:
Post a Comment