- dalam seminggu ni aku asyik berulang p seremban jer.. huh.. ada installation pastu dgn tnc pastu setup image la.. nasib setel.. tp certificate tu tak sign lagi.. biasala user dia nak suma siap baru nak sign.. da banyak kali da jumpa situasi macam ni.. lagi-lagi kalau gomen ni.. macam-macam hal.. isu kecik pun nak dibesarkan..
- dalam minggu ni jugak pala aku pening dengan masalah yg tak sudah-sudah.. tak tau la sampai bila agaknya.. aku da penat da.. sampai nak makan pun kadang-kadang takde selera.. nak tido pun kadang-kadang tak boleh.. aku pelik.. aku heran.. apsal sampai camtu sekali..
- aku cuma mati akal.. tapi aku percaya setiap masalah ada jalan penyelesaian.. aku tak takut tapi aku cuma risau.. setiap orang pasti ada masalah masing-masing.. dan tahu cara nak menghadapinya.. aku harap la.. mesti ker kita kena lari??.. lari takkan dapat selesaikan masalah.. so nak tak nak kena la hadapinya jugak..
- mungkin suma ni ketentuan tuhan.. aku redha.. mungkin ramai lagi yang kat luar sana jumpa masalah yang sama dengan aku.. dah la.. malas aku nak pk da.. lantak la.. makin dilayan makin menjadi-jadi pulak.. aku yang silap.. kalau aku tak masuk campur memang xjadik punya.. tapi aku pulak yang kena.. aku yang jadi mangsa.. dunia oh dunia.. ok cukup lupakan masalah kecik aku ni yang xder paper sangat pun.. ehehe..
- ermm.. sekarang ni rasanya da sampai masa nak pk masa depan lak.. banyak menda nak wat ni.. harap-harap tahun 2009 ni tahun yg wat aku hepi jer.. langkah pertama adalah jeng.. jeng.. jeng..
ehhh.. apa ni ekk.. ehehe..kepada sapa-sapa yg nampak cincin ni kat jari org tu.. maknanya dia tu la org yg paling aku sayang.. ehehe.. so jangan suka-suka nak kacau yer..
No comments:
Post a Comment