Monday, January 12, 2009

omong kosong 3

aku tak tau napa.. tetiba jer.. masuk ni da kali kedua aku derma.. ali punya hal la.. ajak jalan2 p plaza alam sentral nak beli cd.. last2 ada pulak sapa-sapa nak derma darah ni.. huh.. aku mmg fobia.. pasal kes kali pertama dulu aku derma kat kolej jati.. pas bagi suma darah tu.. terus pitam.. nasib ada orang kat situ.. bukan stakat tu jer.. demam terus.. tu yang aku malas tu..

selepas beberapa lama.. baru aku tau.. rupanya masa tu aku tak cukup tido..
rupanya sebelum nak derma tu tido kena cukup atleast 5 jam.. patut la..
kat ujung sana tu la en ali yang wat aku terjebak.. skang ni pun da nak demam da.. tapi kadang2 rasa best pulak.. ahaha..


ok skang ni aku tgh sibuk kat picc putrajya.. pasang demo mesin ni.. ada testing ntah apa2 ntah.. sampai ari rabu.. nak standby nak setup.. dan dok wat pandai.. aku punya part da setel..
tapi masalhnya sistem pacs (picture archiving and communication system) yang jadi masalah.. berbulu jer nak tunggu deorang punya setting ni.. ada2 je hal.. aku try wat connection dengan siemens pacs.. ok jer.. tapi yang dari korea ni.. INFINITT.. ntah apa2.. xpasal2 sok aku nak kena datang lagi.. walhal aku punya part da setel.. tunggu rabu jer pasal org dari kementrian kesihatan nak datang.. klu yang dengan INFINITT ni ok.. maknanya setup kat kem terendak pun ok la.. pasal kat sana pakai pacs INFINITT ni.. kecohh... murah kot..

da la dok depan sekali.. apa la en azmi 'celestra' nie.. nasib makan sedap2 belaka.. ahaha..

banyak yg pending lagi ni.. suma nak setel minggu ni.. hospital serdang, hospital ampang, pastu MJ screening kat bandar utama, kem terendak melaka.. perghh... lantak la.. ampang pian leh pg kot.. kuantan lagi.. kuala krai lagi.. pening..

apsal lak aku nak hangin jer ni.. huhu.. boring kot.. xder pape nak wat.. ahahah...
ase ghindu pun ada jugak ni.. dushh..

No comments:

Post a Comment