Wednesday, April 14, 2010

lagi..

perghhh.. aku xtau napa.. aku xleh tido lagi
akhirnya malam-malam buta p makan kfc

sian zaid ngan ai yg tengah tido aku gegar-gegar ajak makan kfc
ahahhaa... tp yang herannya walaupun da pukul 3am
kfc tu masih penuh macam kol 8pm tu
apsal orang-orang shah alam ni x tido??
heran aku.. kitaorang je yang nampak muka-muka layu
tp apa ada hal... makan jee



1 comment: