yepp... bulan ni aku memang manjakan dia..
mula-mula roadtax.. itu xpe la lagi.. pastu tengok taya pulak da botak.. ok boleh tuka 2 je..
then tetiba lagi 2 tu pecah pulak..
uhuuu... taya baru lak tu...
tak pasal2 tuko 4 terus.. ok safety punya pasal..
balik brunei..
ekzos plak boco..
ok tuko dia punya 'nenas' tak tau apa nama betul dia tp panggil camtu laa..
td balik dr penang ada bunyik lak masa nak brek..
apa makna tu???
huuuu...
maknanya nak kena tuko brek pad la tu...
adoiiii....
sebis?? aku ingt da 2 bulan da x sebis ni.. ( 1 bulan ave 5000km dia jalan )..
huuu...
sekian..
Wednesday, March 17, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
haha...mendapatla ko pengat~~
ReplyDeletetotal sebis da leh wat dp kete baru.. tuko je ehe
ReplyDelete