Wednesday, February 4, 2009

chon oh chon..

ari selasa lepas aku ada keja kat masai.. aku p la ngan chon wak parjo.. aku p nilai amik dia..
boring klu drive sorang2 ni.. klu ada member xder la boring sangat..

tp apa yg aku nak citer bukan pasal keja tu.. tapi pasal chon yg xcited nak mlawat pat balaja dia dulu.. kat UTM.. xpasal2 aku p UTM.. p kolej dia la.. p fakulti dia la.. xperla bagi dia layan kenangan dia.. padahal 6 bulan jer kat situ.. pastu kena tendang..

chon bersemangat tuk mlawat kolej dia dulu.. sanggup tipu pak guard nak masuk UTM ni..


kat sini la tandas pat chon mandi atau melabur.. ahaha.. hati bunga betul la..


chon sedang melayan kenangan masa lalu.. melihat tempat dia melepak..

'kat sana tu la.. aku lepak-lepak... ' yer..... layan kan jer si chon ni..


lantak ko la... ikut jer la dia ni..



xpasal2 aku yg jadi cameraman...



nasib ko la chon.. aku pow dia sate kajang...
pastu siap nak tapow tuk k.ina.. ntah sapa2 ntah.. aku xkenal..
da jumpa sembang bukan main..
jaga ko chon.. siap la ko nanti.. ehehe...

No comments:

Post a Comment