Monday, December 29, 2008

can & cannot

can n cannot,
if can why cannot,
can n cannot,
u can why i cannot,
can n cannot,
everybody can nobody cannot,
can n cannot,
say can dont cannot,
can n cannot,
today can yesterday cannot,
can n cannot,
people can animal cannot,

apa aku mepek ni.. huh.. ni la dia klu da xder keja.. ttba tringat kenot nie.. aku wat poem ni masa kat u dulu.. masa tu lec tu yg suh suma org wat.. aku bantai jer la.. sebenarnya panjang lagi tapi da lupa da.. memang xder bakat pun..

sempena nak masuk new year ni.. aku pun xtau la apa plan aku tuk taun depan.. mgkin nak jadi lebih baik daripada taun ni kot.. ehehe.. azam?? ada tapi rahsia.. takut tak tercapai wat malu jer.. yang penting sekarang aku nak fokus pada apa yg aku ada jer..

rasa cam kejab jer masa ni berlalu.. sedar tak sedar da 2 taun lebih da aku kat fujifilm ni.. hmm.. rasa cam kejab jer.. sblum ni da banyak tempat da aku keja tp suma xkekal lama.. cuma kat fuji ni jer rasa cam lama sikit.. tp masa aku keja pizza tu lagi lama.. 3 taun kot.. masa student dulu la.. cari wet wat part time..

kat fuji ni kira ok la.. banyak sangat kuar ke mana2 sajer.. asal ada spital kat situ kadang2 aku ada.. ahaha.. kadang boring gak pasal outstation ni.. mula2 tu yer la sronok semacam.. skang ni da malas nak os.. lagi2 klu p sabah swak sana tu.. tp nak wat camner kan.. da kejanya camni.. buat jer la.. cari rezki..

pasni da 2009.. selamat datang 09 dan selamat tinggal 08.. bezanya cuma satu jer.. umur kita semakin meningkat.. dari 25 da masuk 26.. apa yg berlaku esok2 kita xtau pun.. cuma 08 ni banyak yg berlaku kat aku.. banyak sejarah dan peristiwa.. apa yg aku nak kadang2 tu xdapat.. tp 08 ni betul2 banyak dugaan yg aku dapat.. hmm.. ntahla.. setiap yg berlaku ada pro dan kontra.. kita jer yg kadang2 keliru.. yg kita rasa mustahil tu sbnarnya xmustahil pun.. aku jer kadang2 takut.. dan aku harap 09 ni lain pulak citernya.. kepada sapa2 yg aku da wat salah tu.. mintak maaf la banyak2.. kadang2 kita xjangka pun yg kita da wat salah ni.. kita ni manusia biasa jer xlepas dari salah silap.. dan kepada org2 yg aku kasih dan sayang.. harap2 09 ni kasih dan sayang tu masih kekal sampai bila2 pun.. dan azam aku pun tuk taun ni salah satu nya adalah tuk melakukan anjakan atau peralihan kepada sesuatu yg lebih baik..

dan kepada org yg betul2 aku sayang.. eheh... mgkin ni baru satu permulaan dan lepas ni mungkin banyak lagi halangan atau cabaran yg harus kita tempuh.. so harap2 la kita dapat lalui bersama2..

2 comments:

  1. ehemm..! ehem..! ape ni sala lg eja nama org?? kalo nama penuh bukan nurin azmiah laaa...Norin Azmiah..nk gune nurin, nurin azmia xpe.. huuu besee dia..heip..!

    ReplyDelete
  2. ihikk.. ihikk... sowii... da betulkan da... da biasa dgn nama tu...

    ReplyDelete